Marketingový nástroj jménem "podpora prodeje"

Tak, uděláme si malý test pozornosti. Jako prostředí testu si dejme jakoukoliv samoobsluhu nebo supermarket. Na čem můžete vidět vystavené zboží, když ne v regálu? Ano, správně na řeč je tady o malých stojanech, které jsou nejčastěji u pokladem a visí na nich žvýkačky a různé drobnosti.

podpora prodeje

V marketingu se většinou setkáme s pojmem "podpora prodeje", nelekejte se, jedná se o totéž jako reklamní stojan. Tyto podpory jsou většinou graficky upraveny, doplněny o loga výrobců produktů, které jsou pomocí nich vystaveny. Z toho vyplývá, že není stojan jako stojan a grafická stránka hraje velkou roli.

Podpory prodeje můžeme rozdělit do těchto kategorií:

  • Podlahové prvky (stojany, displaye, poutače, totemy, paletové ostrovy…)
  • Regálové prvky (děliče a vymezovače, cenovkové lišty, podavače, regálové dekorace, vlajky, držáky letáků/kuponů…)
  • Prvky k pokladnám (pokladní stojánky, stojany na letáky…)
  • Nástěnné prvky (světelná reklama, rámy…)
  • Ostatní prvky podpory prodeje (dekorace nákupních vozíků, okenní grafika, samolepky…)

Společnost OK DESIGN se specializuje na marketingové služby v podobě výroby LED světelných reklam, podpor prodeje, digitálního tisku a jiných služeb.